2019. július 7., vasárnap

Hőmérséklettakaró-4 ..... 2019. március 31.

Három hónapos késésben vagyok, mert.... elég nehezen tűröm a monotonitást....

....történt ugyanis, hogy meguntam a kis kockákat.... legyen akkor egy körbesor nagykocka is, + 4 sor nem a világ és akkor egy nagykocka 2 napot jelent majd - gondoltam .... és íme lett is :)  .... csakhát arra nem gondoltam, hogy mire meglesz ez a + 4 sor, addigra a kocka mérete 4 napnyi lesz.... vagyis ami kiskockában 4 napnyi (munka és anyagszükséglet) az nagykockában csak 2 napnyit mutat .... nahát ezért járok még csak március 31-énél.... többnyire :) ....

... a nagy kockák után terveim szerint most 2 sor kis háromszög következik..... azután majd meglátjuk :)








Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...