2011. szeptember 6., kedd

Játék Kormicánál! ... vagyis nálam :)

Mivel az előző bejegyzésem e blog történetének éppen a 100. bejegyzése volt, ennek megünneplésére egy játékot indítok.
A szabályok a szokásosak. Aki játszani szeretne, tegye fel ezt a játékfelhívást a blogjába/honlapjára/stb egy erre a bejegyzésre mutató linkkel, majd hagyjon itt, ezalatt a bejegyzés alatt egy üzenetet, hogy hová tette fel ezt a játékfelhívást és melyik nyereményre pályázik.

Merthogy kétfajta nyeremény is van :

...az egyik az a képen látható 195 gramm Rikker féle kék-zöld-barna gyapjúfonal :

... és mivel Réka, a 13 éves nagylányom is fel szeretett volna ajánlani, egy saját készítményét, így született meg a második ajándék is: egy virágos szaténszalag karkötő, és egy sárga telefontartó együtt.

Sorsolás 2011. szeptember 13-án este 9-kor.
Játékra fel :)

16 megjegyzés:

gabcsap írta...

Jé, én vagyok az első:)

Szeretnék játszani, szép az a fonalka nagyon!
Linkelem.

Névtelen írta...

Hűűű, nagyon klassz ajándékok!

Jelentkeznék a játékra.
A fonal lenne az első befutóm, már tudom is hogy mi készülne belőle.

De a mobiltartó is nagyon tetszik üde sárga színével. Így mindkettőért ringbe szállnék
Ki is teszem a játékfelhívást a blogomra. :)

Katalin írta...

én nagyon sóvárgok azért a pamutért, ghyönyörű, egyszer nyerhetnék már ilyen játékban:))))
http://mindenfleamilyetnkzmveskedtem.blogspot.com/2011/09/jatek-kormicanal.html

Timi írta...

Én is jövök, a fonalra pályázom, gyönyörű, imádom a színátmeneteseket :)

http://egyboszorka.blogspot.com/2011/09/jatek-kormicanal.html

Farci írta...

Szia! A lányod nagyon ügyes! Gratula!
Kötni én is szeretek, ezért a fonalért jelentkeznék a játékra.
A blogomra kitettem a felhívást!
Köszi a lehetőséget!

Otthon Művek írta...

Szia!
Patrícia ajánlója vezetett ide, tetszenek a dolgaid, ezért jövök máskor is.:)
A játékra is jelentkeznék, örülnék a fonalnak.
Rékának gratulálok, csak így tovább!
http://adelhandmade.blogspot.com/2011/09/jatek-kormicanal.html

jampipi írta...

Szia!
A fonalért szállnék ringbe....
A játékot a facebookos üzenőfalamra tettem fel. További sok ihletet kívánok a kezedbe.

mnet írta...

Nagyon szép a fonal és a lányod munkája is, egyébként meg, aki mer az nyer!

Lilang írta...

Szia!
A fonal nagyon tetszik.
A lányod ügyes.
Ha lehet mindkét ajándékra benevezek :)
A blogom oldalsávjába tettem ki a játékot :)
http://lilangkrea.blogspot.com/

lapappilon írta...

óóóóóóóóóóóóóóó!
csoda ügyes a lányka!
jövök játszani!
Réka ajándékáért szállok ringbe!
:-D
oldalamon lesz a játékfelhívás!
sok puszi
szép napot
Éva

Katus írta...

Szia! Gratulálok a blogodhoz. Nagyon tetszik. Én is nagyon szeretnék játszani. A Rikker-féle fonalért szállnék ringbe. Az oldalamra kitettem a játékra felhívást. :)))

inga írta...

Gratula a 100.-hoz :)
Nagyon vonzó ajándékok!
Én fonalmániás vagyok így arra nevezek be, de Rékának nagy gratuláció és további sikeres alkotást kívánok Neki!

Zsuzsa írta...

Katustól találtam ide! Gratulálok a blogodhoz, érdemes volt benézni hozzád! És ha már itt vagyok, én a fonalakat szeretném! Köszönöm, Zsu

Eta írta...

A másik két küldeményem már célba ért, remélem, Fruzsi sem kóborol el.

Jucus írta...

Szia! Én is először járok Nálad, Katalintól jutottam ide, még épp időben:o) Játszhatok Veled én is?
Itt fogod megtalálni a játékra való felhívásod: http://pjutko.blogspot.com

Timi írta...

Na ki nyert? Izgulok :)

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...