2009. március 15., vasárnap

Tarka bébipulcsi/kocsikabát



Ezt a tarka bébi pulcsit tavaly tavasszal kötöttem a legkisebbemnek, akkor 1,5 éves volt, de még most is jó neki. Lolita fonalból, amihez 2 szál vajszínű Rózsa fonalat is hozzátettem. Jó vastag lett, így mi inkább kiskabátnak használjuk, ezekben a tavaszi szeles időkben pont jó.



A Lolita fonalat Békéscsabán vettem hozzá - mint kiderült nagyon drágán, mert 1 gombolyag(10dkg) 1600 Ft volt, de mivel szerelem volt első látásra, így nem tudtam otthagyni .... később Siófokon ugyanazt 800 Ft-ért láttam. És még azt mondják, hogy a Balaton drága ....

A nagyobbik lányomnak is kötöttem egy ugyanilyen kiskabátot azóta, de még nem nagyon volt rajta, így nem tudtam lefényképezni benne, de ami késik nem múlik ....

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...