2009. március 1., vasárnap

Közvéleménykutatás eredménye ....és zongorakesztyű

Tegnap véget ért a közvéleménykutatás, köszönöm mindenkinek, hogy szavazott.

Kérdés :
Hogyan állítasz össze egy kész pulcsit/mellényt ?
5-en összehorgoljuk
11-en összevarrjátok kézzel
1 fő pedig egyéb módon is : Judit írta, hogy ő igyekszik mindent körbekötni, hogy ne kelljen varrni. Jó ötlet, igyekszem hasznosítani :)
Varrógéppel senki sem varrja.

Azért voltam kíváncsi, hogy ti hogy csináljátok, mert szerettem volna megspórolni azt a pár órát, amit erre szoktam fordítani. Én eddig horgoltam. Most megpróbáltam varrógéppel, de nem jutottam el a varrásig, mert a varrógép talpába mindig beleakadt a pulcsi, miközben igyekeztem alátuszkolni, és beállítani....szóval rövid úton letettem a gépi varrásról, és ezután is horgolni fogom...esetleg kézzel varrom....és igyekszem amit csak lehet körbekötni, amit az előbbi sapinál nagyon megszerettem :)


Tegnap este elkezdtem a zongorakesztyűt, a Lidl-es mintakönyvből néztem ki ezt a mintát, egész jól bejön a kesztyűn. Van még rajta csiszolnivaló, sőt már tudom mit kötök másképp a következőn :)
Itt tartok éppen :

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép a minta és a színe is tetszik. Én még nem értem rá abból a könyvből próbálkozni...

Névtelen írta...

Szia! Szeretnék neked e-mailt küldeni. Írj : xszemclaudius@gmail.com

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...