2009. március 20., péntek

Mérjünk lányok :)

Utánanéztem ennek a Miriam Tegelsnek, mert tényleg olyan gyors, hogy nem látni a kezét rendesen, hogy mit csinál.
Holland, és itt a honlapja
2006 augusztusában Guiness rekordot állított fel kötésből, ami 118 szem/perc.
Hát kíváncsiságból mostmár jusztis lemérem, hogy hány szemet kötök egy perc alatt :) :) (ennyi biztos nem lesz)

Szerte a világon kötésbajnokságokat szoktak rendezni, erről meg itt lehet olvasni.
Ugyanaz "magyarul" :) :) :)
Nem semmi!Azt írják, hogy 2005-ben a Holland versenyt a Miriam nyerte 3 perc alatt 257 szemmel, a második meg 183-at kötött.
Ezt is lemérem majd :)Csak összeszedem a hozzávalókat.

5 megjegyzés:

Gabella írta...

Az se mindegy, milyen és hanyas tűvel, milyen fonallal, sima kötéssel, vagy mivel. Na meg hogy mennyire fáradt, kipihent, ideges vagy milyen hangulatban vagyunk. Nem?

De majd mérek! :)

Gabella írta...

Mértem egyet! 127 szem 3 perc alatt, 3-as körtűvel merev pamutfonallal... :)

Kormica írta...

Gabella - nem semmi, ez szinte pont a fele a bajnokénak.
Én is lemérem hamarosan, de most épp zoknit kötök 5 tűvel - életemben először - szóval ebben tuti nem döntögetek rekordokat, de amint lesz körkötőtűn cuccos, más mérem is.
A 3. linknél ott van, hogy hogy mérik hivatalosan egy versenyen, 60 szem széles, meg tűméret, meg fonalvastagság...stb

Kormica írta...

1 perc alatt 50-54-52 szem. Szóval átlag 52. Mérek majd 3 percet is, az biztos kevesebb lesz, mint 3-szor 52, mert akkor már tekerni, meg lejjebb húzni is kell.

Névtelen írta...

Szióka,

Ez érdekesen hangzik, én is kíváncsi lennék az eredményeimre, majd alkalomadtán lemérem :D
Azért a 28 szó 2-3 ujjal szerintem nem egy rossz eredmény egyáltalán, ügyi vagy! :)
Köszike, hogy benéztél, s hogy rendszeres olvasásra jelöltél :D
Pusza, Kriszta

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...