2009. április 1., szerda

Nem vagyok elveszve

...csak rossz volt a netünk, nem töltötte le a képeket....
Mostmár jó.

Szentül megfogadtam pár hete, hogy csak akkor kezdek újba, ha az előzőt befejeztem. No, azóta rendre mindent fél behagyok, csak az idén 4-et.
Annyian mutattátok mit köttök a Lidl-es fonalból szebbnél szebb pulcsikat, hogy én is nekikezdtem egynek Réka lányomnak...aztán jött az ötlet, hogy ruhát csinálok neki belőle. Most még nemsok látszik....sosem kötöttem még ruhát, meg nem is minta alapján csinálom, csak úgy a saját buksim után. Öröm ezt a fonalat kötni, alig bírom letenni néha. Ez eddig 8 és 3/4 óra alatt alkottam, és kb a derekánál járok, még legalább ennnyi idő kell hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...