2016. november 27., vasárnap

Emma Maci


Emma Maci megalkotása Dorci ötlete volt. Elindult ugyanis egy nagyon jó kezdeményezés a facebookon Enyedi Évi szervezésében : a "Plüssmacit a Békés Megyei mentőkbe!" , melynek lényege az esemény facebook oladala szerint a következő :

"KÖSZÖNÖM, HA VÉGIGOLVASOD!

Sziasztok!

A napokban találkoztam egy akcióval, ahol a Országos Mentőszolgálat Győr-Moson-Sopron megyei részlegének részére gyűjtenek plüss mackókat.
Ausztráliában szinte minden mentő- és tűzoltóautóban található EGY PLÜSSMACI.
Igen,EGY PLÜSSMACI!
Gyermek baleseteknél,sérüléseknél,ahol a gyermek pszichés,sokkos hatásoknak van kitéve,a kiérkező mentőegység az elsősegélynyújtás után az autóban EGY PLÜSSMACIT ad a gyermeknek,hogy megnyugodjon. Tanulmányok,felmérések és hosszú évek tanulmányai bebizonyították,hogy a traumát átélő gyermek csak EGY PLÜSSMACI ölelésével nyugszik meg az első pszichés sokk után. Nem kutya,lovacska,cica,majom...EGY PLÜSSMACI!

Szeretném, ha nem csak a Győr-Moson-Sopron megyei mentőautókban lenne PLÜSSMACI, hanem a BÉKÉS MEGYEI autókban is.
Ha van kedvetek,lehetőségetek csatlakozzatok hozzánk EGY PLÜSSMACIVAL. Amit kimosva juttassatok el...." (stb. itt az átvevőhelyek vannak felsorolva)



Szóval éppen otthon kerestem a megfelelő alanyt a plüssök között, amikor Dorci adott egy jó ötletet... amit nekem már "csak" meg kellett valósítanom. Kb. 15 órámba és 20 deka fonalamba került, és íme az eredmény EMMA MACI.  Dorci nevezte el Emmának, mert eredetileg Emma napon készült volna el... aztán kiderült, hogy a tevezett befejezés napja (szombat) nem is Emma napja, mert az csütörtökön volt :) ... de addigra már Emma lett a maciból.... valódi névcédulával, amit a névadója készített neki :)

Ő életem második "amigurumija" amit be is fejeztem. Az első szintén Maci volt - melyet 25 éve készítettem, őt Tejbegrizli Szervácnak hívtam, és odaajándékoztam annó egy barátnőm kislányának. A lakásban félkész állapotban jelent pillanataban legalább 3 amigurumi van.... már évek óta :) ... lassan be kellene fejeznem már azokat is. :)







1 megjegyzés:

Mamorica írta...

Annyira aranyos,biztosan szeretni fogják EMMÁT.

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...