2019. január 18., péntek

Időjárástakaró .... 2

Mi tagadás jó nagy fába vágtam a fejszémet.... Először elkezdtem egy majdnem 400 szemeset horgolni napi 1 sorral, mely mutatja a hajnali-délelőtti-délutáni-éjszakai hőmérsékletet.... de nem tetszett az eredmény:

Valahogy nem szerettem.... nem olyan takarónak tűnt amibe szívesen beburkolózna az ember. Ráadásul az eső-hó jelzésekkel túl is lett bonyolítva, ezt csak néhán napig csináltam, utána már kihagytam.
Tegnap lebontottam az első verziót... és elkezdtem ugyanezt egyszerű nagyi kockákkal. Egy kocka egy nap, pont 4 soros a kocka, így mutathatja a hajnali-délelőtti-délutáni-éjszakai hőmérsékletet. Még jó, hogy írom folyamatosan, így megvan január 1-től a napi lista: "sk vk vk sk" (ilyenek vannak benne)
Most így néz ki:

A január 1, 2 és 16 van kész.... a fehér nagyi a hónapokat választja majd el egymástól. Ez már nekem is jobban tetszik és szívesebben is csinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...