2009. február 27., péntek

Zongorakesztyű

Reggel felvettem a tegnap elkészült sapimat. Rögtön fel is tűnt, hogy ma beköszöntött a tavasz. :)
No mindegy, Rékának megígértem a zongorakesztyűt, úgyhogy megkötöm, ha addigra meleh lesz, majd hordja a következő télen. Azt mondja, ebben szeretne fellépni a március 15-i zongoraversenyén....hiába mondom neki, hogy nem azért zongorakesztyű.... Remélem addigra kész lesz, és ideje is lesz rájönni.

Keresgettem mintákat, nem sok sikerrel, de legalább a kinézetét látom mostmár, és a fejemben, hogy milyen is legyen. Réka csavartmintát szeretne rá, úgyhogy az lesz :)
Pár kesztyűs oldal :
dreamweaver
knitgrrl
tangle
knittingpatterncentral

2 megjegyzés:

Jucuu írta...

Ide írom, hogy miért szavaztam oldalt az egyéb módon összeállításra (is, mert a kézzel összevarrom is jellemző). Szóval én úgy szeretek kötni, hogy a lehető legkevesebbet kelljen varrni, így inkább körben kötök, amit csak lehet. Ugyanis nem tudom szépen összevarrni a széleket. Egyszerűen nem megy és nagyon zavarja a szemem, nem tudom élvezni a végeredményt, mégha a színén nem is látszik. :)

Kormica írta...

Köszi az ötletet, kipróbálom majd én is a körbekötést :)

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...