2009. február 15., vasárnap

Hullámmintás pulcsi KÉSZ! (a nagyobbik)

Az összehorgolás jó sok időbe került, így volt időm rajta elgondolkodni, miért nem varrógéppel varrom össze, miért kell nekem itt kézzel digicselni vele ? Ti hogy szoktátok ?
A kész pulcsit másnap el is vittük ajándékba Dettinek névnapjára. Persze mikor felejtettem itthon a fényképezőgépet ? Naná, hogy most! A telefonommal fényképeztem....a vaku kicsit hiányzik, de azért látszik, hogy a szintén ajándékba kapott (nem tőlünk, hanem Robiéktól) farmerral együtt milyen jól áll a pulcsi Dettin :) A nagy rohanásban elfelejtettem lemérni is, de kb 250g fonal kellett hozzá. Amint a kistestvére kész lesz pontos számot is fogok tudni.


1 megjegyzés:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...