2009. február 26., csütörtök

Sapi - kicsit másképp :)

Kész lett a sapi :) Kb. 16-17 évesen kötöttem magamnak utoljára sapit...akkoriban még nem így körbe, mint ezt, hanem a sapkatest után a koronát úgy kötöttem, hogy szétszedtem 4 háromszögre, és aztán összevarrtam őket. Valószínűleg akkor még nem volt körkötőtű és azért.
Ez a körbekötés sokkal jobb, nagyon megtetszett :)Grammra pontosan 10 deka fonal kellett hozzá.

Eredetileg csak a barna színből kezdtem, mert a kabátom is barna, de Apim elejtett egy olyan megjegyzést, hogy "öregasszonyos" , így feldobtam még pár színnel :)

A végeredményt Apim még mindig öregasszonyosnak tartja...a lányom meg hippisnek...

Persze azért minden csajszi modellt állt, és Réka lányom a zongorakesztyűje mellé egy sapit is rendelt magának, ugyanilyet, csak kékben és bojt nélkül.



Nincsenek megjegyzések:

Dorci felülről kötött pulcsija

A tavaly befejezett pulcsim megtetszett a legkisebb (16) lányomnak is, ezért kötöttem neki is egyet az általa választott fonalból és kicsit ...